Pazartesi, Aralık 21, 2009

İki Konser Birden


Merhabalar değerli gönül dostları, aha! Evet, bugün en değerli dostlarımdan en az görüşebildiğim Emre Bey ile görüştük, keza kendisi beni okulumda ziyaret etti, sohbetine doyulmayacak bir insandır, çok fazla sevdiğim bir insandır, pek de keyifli vakit geçirdik hatta Defne Hanım bile geldi okulumuza, ona da sevindik baya, sonrasında beraber karşıya geçtik, yıllardır yapmıyorduk bunu özellikle, sonra ben kendisini tüm karşı koymalarına rağmen zorla eve getirmeye karar verdim, koluna girmiş sürüklerken bir yandan da otobüsü aradım neyse sonunda direnmeyi bıraktı evladım, geldik bize, yemekten sonra karşı koyma tavrı tamamen yok oldu, azcık müzik dinledik, sonra dizi izleyip çay içtik -ki bugünkü yetmişinci çayını falan içti herhalde- sonrasında da evine dönme kararı aldı, benle geçirdiği milyonlarca saat sonunda bitkin düşmüş olmalıydı yazık.


Neyse bugün ne zamandır beklediğimiz konser tarihi açıklandı. Ben, Günsu Hanım, Çiler Hanım, Deniz Hanım, Emir Yargın Bey, Umut Bey ve Mert Bey'den oluşan "Sade" isimli grubumuz Perşembe günü saat 18.00-19.00 arası Taşoda Konserleri bünyesinde GKM'de sahne alacak, birbirinden keyifli altı şarkılık bu konserde Lily Allen'dan Nouvelle Vague'a kadar her şeyi bulabilirsiniz, bizi bu ilk konserimizde yalnız bırakmayın, keza aynı günün gece yarısı vakitleri ben Peyote'de Sakareller grubunun konserine de konuk olacağım, İstanbul'a geldiğimden beri hep beğendiğim bir gruba konuk olmak fikri bile heyecan verici. Neyse işte; müzikseverler ve beniseverler bir zahmet perşembe günlerini bana ayırsınlar, konserlerden en az birisine gelmeyene kızıyorlarmış keza. Detaylar, detaylar, detaylar.

4 yorum:

fijibaha dedi ki...

7 kişilik gruba sade ismini koymanız çok manidar

nesi sade bunun ben anlamadım

Emir Bey dedi ki...

şatafat koyacağım bir dahaki gruba, davulcuya da rica edeceğim şatafat şatafat şatafat diye ritim atsın.

fijibaha dedi ki...

aman davulcuna sorma grubun ismi ne olsu diye
ritimden isim koymak isterse biliyorsun
düpestimenikaka koyar grubun adını
çok kötü olur

Emir Bey dedi ki...

ahahahah