Salı, Aralık 08, 2009

Düşmeks


Bugün enteresan şekilde verimli bir çalışma yaptık Nil İpek Hanım'la, neden enteresan diyorum çünkü bir önceki çalışma -ki yaklaşık bir ay kadar evveldi- (ki güya her hafta düzenli çalışacaktık) çok fena geçmişti. Noktalama işareti yetersizliği yaşadım yukarıda. Köşeli parantez kullansam iyiymiş neyse, repertuarı düzgünce çaldık, Nil İpek Hanım güzel güzel eşlik etti, onu bas gitar yükünden kurtardığıma inanıyorum hem, bir de lidıl sezars bugün kampanyadaymış orta boy baya güzel karışık piza beş liraymış. Alın bence. Nil İpek Hanım dükkanın yerini sormak üzere yaklaştığı litıl sezar kuryesine "sizin lidıls?" dedi bir de. Bence çok önemli bir nokta. Neyse çalışmanın sonunda en sevdiğimiz şarkıyı web cam ile kaydettik sanırım bir ara Nil İpek biloğunda paylaşır ama umarım çoğunuz izlemez. Yok yok baya iyi ahaha. Sonra derse giderken kaldırıma çıkmak üzere attığım adımım kaygan zemin sebebiyle itaatsizlik edip elinde gitar olan beni yerlere düşürdü, gitarı da fırlatmış bulundum neyse ki sevdiğimin hediye ettiği zırh onu korudu -Tanrı bizi korusun- lakin ben o kadar uzun zamandır düşmemişim ki düştüğümü idrak edemedim. Yani görüntü değişirken yok canım düşüyor olamam ki falan diye düşündüm, sonra ellerimin ve tek dizimin üzerinde yere inmiş buldum kendimi ki vay düşmüşüm dedim, peşimden gelen bir grup insana da enteresanlık oldu. Bu da böyle bir anımdır, sınav dönemi olduğundan herhalde ihtişamlı bilogır günlerindeymişçesine her gün yazı yazar oldum, öyle demeyin okur-yazarlık oranı çok önemli toplumda.

Hiç yorum yok: