Çarşamba, Mart 13, 2013

Çarşamba Konserleri vol.89


Öncelikle bu akşamki güzel konserimizin duyurusuyla başlayalım. Efendim Emir Bey olarak bu akşam saat tam 21:30'da her zamanki yerimizde 60 m2'de çalmaya başlayacağız. Tekrar söylememe gerek var mı bilmiyorum ama sakin / huzurlu bir müzik yapıyoruz. Dinlerken aynı sessizliği ve sakinliği sizlerden de bekliyoruz. Bu akşam Enis Ağabey ve Kerem Bey de ilk kez resmi bir Emir Bey konserinde sahne alacaklar. Bence onları bile görmeye gelebilirsiniz sırf, pek keyifli oldu son provamız. Son provamızdan Nil İpek Hanım'ın gözünden bir kare paylaşmadan geçmeyelim, bir de Nil İpek Hanım'ın yine mükemmel tasarladığı etkinlik afişimizi de şuradan görmeden geçmeyin. Hasılı kelâm bekliyoruz efendim. Bir de fotoğraf ve video çekmeyi sevenleriniz varsa, bu konser tam sevdiğiniz işi yapma yeriniz!


Düşünüyorum başkaca yazacak bir şey var mı diye, pek yok sanırım. Başı kapalı penguen var ama o konuyu mizahçılara devrediyorum, beni aştı. Yakınlarda Nil İpek Hanım'da ben de sanal alemi kayıtlara boğacak gibiyiz. İkimiz de konser kayıtlarımızı yayınlayabiliriz her an, sıkı tutunun. Görüşmek üzere.

Hiç yorum yok: