Salı, Mart 19, 2013

Zümrüt Küpeler


Varsın bu yazımız da müzikli olsun. Bu sefer kendi müzikli cümlelerimi sona saklamayacağım, baştan söyleyeceğim. Dün bir ses kaydı yayınlamıştım, Peyote konserinden. En eski şarkılarımdan biri, Tanışma, yeri ayrıdır bu sebeple. Bugün de bir video yayınlayalım dedim Peyote konserinden. Şiiri yazmakla yetinmeyen şair dostumuz Levent Bey konserde bu video'yu da çekmiş bulundu, bize de sesi ekleyip paylaşmak kaldı, huzurlarınızda Kuğunun Şarkısı. Yine Nil İpek Hanım'la başbaşa, sakinlikler içindeyiz.


Gelelim diğer iki müzikli gelişmeye. Bunlardan ilki okuldan arkadaşım olan Bade Hanım'a dair. Kendisini ilk tanıdığımdan bu yana müzisyen bir insan olduğunu biliyordum ama bir süre önce soundcloud'dan yavaş yavaş bir şeyler yayınlayana kadar elimde bu konuya dair pek bir somut kanıt yoktu. İlk olarak Fallik Güzelleme'ye vurulmuştum, en son olarak da yaklaşık 1 gün önce yayınlanan Çorbacı/28'e. Üzerine tıklayın dinleyin sizler de, güzel şarkıları kaçırmamak lazım zaten az sayıdalar dünya üzerinde.

Bir diğer güzel haber ise Ceylân Ertem cephesinden geliyor. Kaçıncı Yarın adlı parçaya klip gelmiş. Birine benzeteceğim Ceylân Ertem'i klipte ama benzeteceğim kişinin adını bilmediğim için benzetemiyorum. Yine iddialı şarkılar, iddialı kafalar, video altı über yorumlar. Gerçi bir önceki yazıda bahsettiğim Melis Danişmend'in Masa klibinin altındaki yorum kadar güldürmedi bunlar ama değişik yine. Youtube yaşamak için güzel bir yer, kafalar hep iyi dedirten cinsten.

Kısa ve öz yazımı burada sonlandırıyorum. Dinleyin bu şarkıları emi.

Hiç yorum yok: